מכרז: פקח/ית מסייע/ת או עירוני בשיטור העירוני

מעוצה מקומית כפר מנדא

תואר המשרה: פקח/ית מסייע/ת או עירוני בשיטור העירוני

היקף משרה: 100% משרה (=42 ש”ש) דירוג ומתח דרגות: 5-8 בדירוג המינהלי

תיאור המשרה: ביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של חוקים ותקנות שבתחום סמכות הרשות המקומית וכמוגדר ב”סל העבירות” לעניין פעילות מערך האכיפה העירוני.

עיקרי התפקיד

* אכיפת חוקי עזר עירוניים בהתאם לסל דגשים נוספים/שינויים לדעתי:

*

* תיאור המשרה:

* עבודה משולבת משטרה שמטרתה לחזק את כושר ההרתעה, הגברת תחושת הביטחון ושיפור איכות החיים בקרב הציבור.

*

* סעיף עיקרי התפקיד:

* – ביצוע פעילות יזומה אפקטיבית לשיפור תחושת הביטחון בקרב הציבור ובדגש למניעת אלימות, מעשי ונדליזם ועבירות איכות חיים.

* – טיפול באירועי מוקד 100  בהתאם לסל העבירות וכן מענה לאירועי 106.

* – מתן מענה לאירוע חירום והצלחת חיי אדם.

* – הפעלת הכוח על בסיס משמרות מתואמות ושעון חיים בהתאמה לצרכים המבצעים ולצרכי הרשות.

* – אכיפת חוקים ותקנות עירוניים בהתאם לסל עבירות מוגדר.

* – יישום מדיניות עירונית ושמירה על הסדר הציבורי.

* – תיאום פעולות חירום עם גורמי ביטחון שונים (משטרה, מד”ר, כב”א וכו’) בשטח העיר.

– משימות נוספות כפי שיתבקשו על ידי הממונים. השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף השכלה:

* 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה

‎דרישות מקצועיות ודרישות המשרה:

* קבלת אישור ממשטרת ישראל כי אין מניעה להסמכה מטעמים של שלום הציבור או ביטחון הציבור, לרבות עבר פלילי- באישור יחידת ביטחון המידע (יחב”מ)

* מעבר בהצלחה של קורס פקח עירוני באחד מבתי הספר להכשרת פקחים עירוניים שאושרו ע”י משרד הפנים.

* מעבר בהצלחה של קורס פקחים מסייעים בן 5 ימים באחד מבתי הספר להכשרת פקחים מסייעים שאושרו ע”י חטיבת האבטחה במ”י, הכולל בוחן כושר בהתאם לדרישות מאבטח רמה א’ וכל קורס או השתלמות נוספת המחויבים ע”י המשרד לביטחון פנים-תוך שנה מיום קבלת התפקיד

* אישור ובדיקה של היועצת המשפטית של הרשות או מי מטעמה כי המועמד/ת עומד/ת בדרישות פרקים ג’ וד’ לחוק לייעול האכיפה והפיקוח העירוניים ברשויות המקומיות (הוראת שעה), התשע”א-2011, בעל תעודת פקח עירוני כאמור בפרק ג’ וכי הוא עומד בתבחינים הקבועים בסעיף 10 לחוק

* אישור מרופא מורשה בדבר הכשירות הרפואית

* תושב קבע או בעל אזרחות ישראלית

* רישיון נהיגה דרגה B בתוקף

* שליטה בשפה העברית, שפות נוספות לפי הצורך

* ידע וניסיון בעבודה עם יישומי מחשב – אופיס

* נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות ובימי מנוחה וחג לפי הצורך כולל שעות נוספות.

* לבישת מדים

* בוגר/ת קורס פיקודי או קורס קצינים בצבא/ משטרה/שב”כ-יתרון

* ניסיון מקצועי בתחום העיסוק של המשרה – יתרון

* אישור בתוקף על נשיאת נשק ממשרד לביטחון פנים-יתרון

‎ *כישורים אישיים

* אמינות ומהימנות גבוהים

* הקפדה ודייקנות במילוי הוראות ותקנות

* בעל/ת כושר ארגון, הפעלה פיקוח והדרכה

* בעל/ת שיקול דעת ויכולת קבלת החלטות במצבי לחץ

* תודעת שירות גבוהה לצד אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים כולל בעבודה מול תושבי העיר

* יכולת עבודה בצוות

* קבלת מרות

* יצירתיות ויוזמה

‎כפיפות: מנהל אגף ביטחון ושירותי חירום או מנהל מחלקת פיקוח עירוני כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד. הגשת מועמדות למשרה זו הינה בלשכת ראש הראשות במועצה .

קורות חיים והעתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה והניסיון עד ליום 20/03/2025 בשעה 24:00 המועצה שומרת לעצמה את הזכות לזמן לראיון לועדת הבחינה את המועמדים/ות המתאימים/ות ביותר, לפי צרכיה וכן לבצע ראיון מקדים בהתאם להחלטת וועדת המכרזים ולזמן לוועדת הבחינה עד 10 מועמדי